Fredag

Hej alla fina!

Då var ännu en skolvecka avslutad och helgen på ingång!

Skoldagen blev i slutet jävligt seg, var så trött... ville bara hem hem hem!

Jag och Camilla gick i centrum i kanske... 20 min innan henns buss kom, sedan satte jag mig på min buss och åkte hem. Väl utan för min port kom jag på att jag skulle köpa sås........ så det var bara att gå tillbaka!
Eller ja..  jag lånade mammas cykel så, det gick snabbt. På ICA träffade jag på ingen mindre än Magnus carlsson! Trevligt trevligt, Farsta behöver mer kändisar!

Nu under kvällen vet jag inte vad som kommer hända... vad jag än hittar på så kommer jag såklart att skriva vad jag gjorde när jag kommer hem! Känner mig helt rutten och ofräsh.. BLÄ!

Vi hörs senare babes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: