Det var den veckan det....

Jahapp, då var det redan torsdag. Blir ingen skola för mig imorgon heller, tror att jag ska klara mig dit till på måndag. På tal om måndag. så typiskt att jag klarade att vara i skolan den dagen jag allra minst vill vara i skolan och SEN bli sjuk.. kul liv!

Känner mig ganska mycket bättre idag, halsen gör inte alls lika ont och nu sitter det mesta i näsan.. Förkylnings-dags! :D

Har försökt att läsa vår historia bok men hittar aldrig ngt lugn till det, den är... ganska tråkig så blir lätt distraherad.
Så, hur spenderar jag mina dagar?  Ligger i soffan eller sängen, kollar ibland på tv, ibland på True blood.. ibland försöker jag läsa, vilket vi kom fram till att det inte funkade något vidare...

Adrian kom förbi med saltlösning och nässpray, jätte snällt!
Han hade precis själv vart hos doktorn, han led av ett virus, som alla vi andra...:(

Well well... Eftersom ja mest ligger hemma har jag inte så värst mycket att skriva om, ta hand om er, håll er borta från folk som har ont i halsen och nyser!! :mad:



Sjuk tjej... btw, jag vill ha DAIM !!

Postat av: Sidra

haha:) skönt att slippa skolan iaf :)

2011-09-15 @ 23:13:33
URL: http://sidrasidra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: