Söndag och förlåt!

Hej hopp...

Usch va dåligt det vart med allt bloggande nu i helgen.. Men har verkligen haft fullt upp.. Och veckan kommer nog bli detsamma... har så SJUKT mycket plugg just nu.. ja ni såg ju listen jag skrev..haha.. Men hr 4 av 14 avklarat!

Har jobbat 11-17 idag.. Till en början gick dagen snabbt.. sen hann jag bli så sjukt trött och dagen började gå långsamt. Det var väldigt mycket folk idag.. men ändå blev det inte särskillt jobbigt..

Efter jobbet hämtade adrian mig i farsta strad, han skjutade mig till Ica där jag sprang in för att köpa en födelsedagspresent till min gamle vän sedan 11 år tillabaka! Jonte fyller 17 idag! Iallafall så körde adrian mig dit också, vi knackade på hos jonte och lämnade presenten (5 paket BRAVO apelsin juice och 1 paket popcorn). Sedan åkte vi hem till Adrian.

Jag började på en läxa och hann komma väldigt långt tills vi skulle äta. Inte bara jag var där på middag utan även Adrian bror och hans tjej. Efter maten och fikat försvann alla ut för att fixa något med bilen. Jag var kvar inne och fortsatte med min läxa.

Det var ungefär min kväll.. Har gjort en anna läxa lite halv klar nu under kvällen, ska fixa lite med datorn, kolla på tv och avsluta dagen med att somna till OC... kan det bli bättre ?!

Puss på er nu, berätta gärna om er helg också! :D


Postat av: cecilia- flickvän till en amerikansk fotbollsspelare i NY

den har varit bra kom precis hem från matchen och vi vann!! yaay!

2011-10-17 @ 00:06:41
URL: http://ceeece.blogg.se/
Postat av: Petra

När ska vi leka? Jag måste ha mitt smink också <3

2011-10-17 @ 11:07:10
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: