Tisdag

Jag tror att jag sover för lite.. lägger mig ganska sent om kvällarna, men går ändå upp vid 10-10:30. INTE OKEJ.

Imorse tog vi en snabb tur till Ikea för att kolla om de finns ngt hopp om att laga mig säng (</3) Vi fick med oss ett "kryss tag (?)" hem, men smart nog så skruvarna slut..MEN, du kommer i brevlådan om några dagar. Så hoppas på det bästa, annars får jag köpa en resårbotten...

Pappa släppte av mig hos adrian på vägen hem, där..spelade vi wow på varsin dator...givande!

Just nu...Sitter jag och gör inget alls.. Lyssnar på musik :)

Får se vad jag hittar på nu, hörs senare !

Just nu:



  • sur tjej

  • Trött Tjej..

Postat av: Theresé Adelman

SV; Hehe men du passar utan ;)

2011-01-04 @ 20:11:56
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: MjölkarN

Men hörru sov mer !!

2011-01-04 @ 20:19:29
Postat av: Lina.

Då är vi två :D

MEEEN... jag behåller min plats i kön.

2011-01-04 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: