Bowling ?

Jaajaa, jag vet att ni är spända inför resultatet av bowlingen i fredags.. Och jag kan stolt meddela er om att jag NÄSTAN vann... jag låg faktiskt bra till i början, men sen så ska ju Anton såklart ha sin vanliga tur! (ni som känner Anton vet...) Sen kom väl Simon ikapp mig han med.. MEN annars gick de hur bra som helst !

När vi kom tillbaks till Centrum mötte jag Adrian, vi gick till Friskis och kirrade kort till honom och gick vidare hem till mig.

Som jag skrev innan så var jag och Adrian och tränade idag. Vi var nog där i lite mer än en timme. Men det var lagom! Vi gjorde de saker som vi skulle och ja, det var ju inte sista gången vi går dit så...Nu är det bara att få in vanan!

Under kvällen har jag och Adrian kollat på 2 filmer och ätit, MUMS !
Vi såg The 40 year old virgin och The tourist !

Nu.. ska jag väl vänta på att jag blir trött nog för att sova, kan inte fatta att skolan början imorrn..Usch.


Postat av: Lina.

Den där Anton...

2011-01-10 @ 13:39:10
Postat av: FREDRIK ÄR MITT NAMN

****ILSKAAAAA*** på antons tur :@@@

2011-01-10 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: