Äntligen helg

Gud så skönt att de äntligen är helg.. skulle kunna vara ledig föralltid.. bara jag slipper skolan..

Under kvällen har jag bara suttit här vid datorn och pratat med olika personer.

Imorrn ska jag nog städa.. Bowling vid halv tre -tre. Och sedan mys middag med Adrian, Great!

Känner att jag böjar bli lite trött nu,  SKÖNT ! saknar känslan <3

Men, puss på er så länge !


Postat av: Nicolina

Hej! Det är så att jag håller på och undersöker i skolan om det är svårt / lätt att få kommentarer & läsare till bloggar. Så jag tänkte bara be dig om en liten tjänst. Om du skulle kunna lägga till mig på bloglovin och sen kommentar min blogg! Gör detsamma till dig, om du vill! :)

2011-01-24 @ 14:12:01
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: