Ä N T L I G E N

HHeeejj!
Blogg.se har vart avstängt... gud så sur jag blev!! Hade tagit massor av bilder som jag tänkte lägga upp, men nej.. avtsängt..

Men, nu när de funkar så tänkte jag skriva lite OCH lägga in alla utsnygga bilder :)

Åkte hem till Adrian i morse, och blev kvar hela dagen, vi gjorde typ inget alls men tiden lyckades springa iväg ialla fall. Senare under kvällen gick jag ut med Charlie och Jonte.. vi bara gick runt och gjorde ingenting.

Har också hunnit färgat mitt hår, asm.

Här kommer min efterlängtade BILDBOMB!

så.. så här såg jag ut..för ca en timme sen!

















<- Min reaktions bild när jag fick se att blogg.se var avstängt.

Postat av: Stentuff^

Du är stencool och har the looks of a foxy lady! :D

2011-01-23 @ 02:49:34
Postat av: jossan :)

haha, vad skön du verkar vara! ;)

2011-01-24 @ 19:59:21
URL: http://josefinebullarbo.blogg.se/
Postat av: Lollo (Hesselgren)

Söööt cheeeeey! :D <3

2011-01-26 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: