00:59

Om man bortser från det otäcka vädret idag så har dagen vart väldigt trevligt. Jag och Sofia kollade runt lite i centrum och pratade. Det jag fick med mig hem var hårnålar, en body och en Kenza ring. Kewlt!

Kvällen har väl spenderats vid datorn och spegeln. Har kollat igenom massor av mina kläder och annat. Vilket kul inlägg.. känner själv hur torrt det är..

Imorrn blir det iallafall fullrulle! Lite ändringar bland planerna..men ÄSCH!

Mamma ska klippa sig vid tolv ungefär, och då innan springer vi upp till gymmet och fyller på mitt kort. Sen får jag väl springa hem och duscha? Innan jag slla springa lite till och möta några i Centrum för att sedan dra vidare till Högdalen och spela bowling ! IIIhihhh, LOVE !

Efter de ska jag åter igen till centrum och fylla på Adrians gymkort, och om vi hinner tränar vi nog ett tag innan vi åker hem till mig och äter middag, MUMS !

(hehehe, FETT, hungrig tjej !!!!  (Rage-hunger-utbrott) )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: