Fredag



Om vi tar dagen från början, för att de går snabbt kan vi ta det i punktform.


  • Gick upp tidigare än vanligt (Ofrivilligt)
  • Jävla borrjävel gav mig huvudvärk kl 7 på morgonen.
  • Kom för tidigt i skolan, men ändå i bra tid.
  • Hade prov, som gick bra.
  • En av våra mentorer hade sin sista dag.
  • vi åt massa gott.
  • Studiepass som jag planerat att plugga på..
  • Satt och pratade med Josephine hela passet.
  • Dans lektion; Repetition, Michael Jackson (<3) Och klackar.
  • Åkte mot centrum och väntade på bussen i hundra år.
  • kom hem, somna i soffan.
  • åt
  • dator
  • tv
  • film
  • tv
  • och nu sitter jag här och skriver den här fina listan.
Men.. visst. Jag har tråkigt som in i helvete, men... de gör väl inget.
DET ÄR ÄNTLIGEN LOV FÖRFAN!'
GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD.'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: