9 Februari

Helo alla glada :)

Idag är jag hemma och vilar, å så skönt!

Hade längtat efter att få sova, och riktigt länge! Men de gick inte alls så bra. Kunde inte sova igår kväll, vaknade flertal gånger under natten, vaknade vid 6 imorse igen och kunde knappt somna om. sov ett litet tag men inte djupt alls, vaknde av alla ljud. så kring 8 - halv nio slog jag på tven istället. läste lite ur boken.

Nu är jag i full gång med att städa, vid 1 tiden kommer Fredrik och Adrian kommer efter att han slutat. Vet inte riktigt vad vi ska göra, förutom arr fira min födelsedag förståss (a)

Tror jag ska till UMO senare..  Tror att de hade drop in tider 14:30 - 15.00
Måste hämta ett recept för nya piller!

Aja, måste hinna duscha också, sååå. Dags att fortsätta med den roliga städningen, (som Fredrik egentligen ska göra.....)

Puss så länge!
Och, ett litet grattis ti mig!

hiihih, ååh! Den här bilden gjorde jag eller fick jag när jag fyllde 15 :') go'a tider



Postat av: Anna

GRATTIS BELLA!! <3

2011-02-09 @ 19:32:38
URL: http://snyggon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: