Måndag

Hej, och ja. Det var ett tag sen, men jag har en ursäkt!

Anledning att jag inte skrev ngt i lördags kväll var för att vi precis hade fått hem Melker. Var tvungen att vara med honom (vakta så att han inte bajsar på mattan, igen.) och få honom att vänja sig vid miljön.

Igår, söndag. Usch.. Var en hemsk dag på jobbet! Jätte stressigt, och hur mycket folk som helst, allt de med en kombination med dundrande huvudvärk. Blä, huvudvärken hade även med sig illa-mående. Så jag mådde alltså inte alls bra igår.

Och idag, skola. Jobb. = utmattad tjej. Plus att nätterna går åt att vakna var 4de sekund för att Melker byter plats i sängen.

Känner nig helt sliten och slut körd, jag behöver lov, och f*n va skönt det kommer att bli!

Just nu ligger jag i sängen, Melker hoppade upp i sängen och slockna direkt, och det tänkte jag också göra!

Puss och godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: