23/12

Hej!

blev inget bloggande igår, hade fullt upp!
efter julavslutningen i Onsdags träffade jag Adrian, slutade med att både jag och Melker sovde över hos Adrian, trångt!

Igår tog vi det ganska lugnt, gick på promenad, jag träffade Nanding och Lina i centrum för att byta julklappar och sedan jag och Adrian hem till Adrian för att bada lilla Melker!

Vi gjorde lunch, gick ut på ännu en promenad, vila lite och sedan åkte vi hem till André och Karro!
Lite julmys hemma hos dom med hela familjen, donken.. tårta och världens finaste hund!
När klockan var runt nio åkte vi vidare till Söder och hem till Adrians mormor så att hundarna skulle få hälsa på varandra, gick väl... sådär!

När vi äntligen kom hem och hade gått på den sista promenaden var det en trött hund som slocknade i sängen!

Jag somnade nog ganska tidigt jag med, haha!

Idag bir det nog bara en massa traditioner! Så fort pappa kommer hem från jobbet ska vi väl ut på den allra sista julshoppingen, mormor kommer hit med hjälp utav färdtjänst (glad att hon ville komma!) och tillsist, uppesittar kväll med Bingolotto ikväll!

Mysmys! Även Adrian skulle vara med och spela ikväll, hoppas att han vinner ngt till mig om inte jag gör det! heheh
Provsmaka skinkan måste vi ju göra också... fullspäckat schema!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: