Kväll

Hallå allihopa!

Har vart hemma ett tag nu, kom hem ungefär runt nio tiden, inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, skönt!
Det var väldigt mycket folk på jobbet idag för att vara en tisdagskväll. Det kanske var för att McDonalds startade en ny kampanj den här veckan och alla bara var tvungna att rusa ner till donken för att få smaka på McBengt....? vad vet jag?

Mitt i farten gick jag också och förnyade mitt träningskort på Friskis, nu funkar det fram till 31/12, 1 470 kr fattigare... får väl se till och utnyttja det och gå dit redan imorgon eftersom jag sutar så tidigt, redan 11:50! Lyckades också få med mig hem något som jag villjat ha i flera månader nu, och inte alls som ett vanligt "vill ha - begär" utan verkligen trånat efter den, och nu är den Ä N T L I G E N min! Lanvins parfym; Marry Me. ÅH, är så sjukt övarglad!

Inte nog med det utan vi ligger juust nu på den andra skolveckan och har ca 4-5 läxor. vafan?!
Aja, det är bara att stoppa tillbaka ansiktet i boken och börja läsa, vi hörs nog snart igen!

PUSS!

ÄNTLIGEN! <3

En bild på den nyaste parfymen till min samling, åh LOVE !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: