Måndag

Helou guys!

Sitter i skolan och har kommunikation. Vi har fått en uppgift där vi ska förbereda oss med att skriva ett slags tal, som vi sen propagera mot en annan person som har ett likande ämne. Likt en debatt. Så jag fick idag veta att jag ska ha min presentation måndagen efter lovet, vilket både är bra och dåligt. (Den andra gruppen har nu på fredag).

Helgen har väl vart ganska asm. I lördags tränade jag arslet av mig, var helt slut efter... så jag gick hem och duscha, gjorde mig i ordning och mötte upp Adrian. Vi åkte hem till Fredrik där vi inte gjorde så mkt, jag pluggade med Adrians hjälp och Fredrik spelade ett grymt maffia spel! Jag och Adrian drog hem till mig, vi åt, kollade på film och hade det mys!

Igår så jobbade jag inte, vilket var ganska skönt. Jag och mamma mötte uppp Adrian i Centrum, vi måkte in till stan och mötte upp några släktingar till mig. Vi gick och såg musikalen Hair på statsteatern. Måste säga att den musikalen var... väldigt.. väldigt annorlunda. Bra och annorlunda! Tråkigt nog så har jag inte sett filmen, så hade lite svårt att förstå men även det gick bra. Får ta och se filmen! Efter teatern hade vi bokat bord på Restaurangen Barcelona. en tapas"bar" Vi åt en massa gott och tog efter det en promenad till medborgarplatsen. Där skildes vi åt. Jag och Adrian åkte hem till honom och kollade på Fenomen och sen kanske en timme efter programets slut så åkte jag hem.

Det var min helg, och den här veckan hoppas jag på ska gå snabbt, snabbt, snabbt! För nästa vecka är det
Ä N T L I G E N LOV !!!!! Wiiiihooo!

haha, glad tjej, men nu är det dags att återgå till arbetet!
Puss så länge friends!
JUST NU:







Postat av: Lina.

HAIR ÄR GRYM, kom hem till mig så tittelitittar vi :)



söt du är, min vän <3

2011-04-11 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: