7 April

Hey Friends...

Sitter just nu i skolan med min dator och...borde plugga men hittar ingen motivation just nu.
Är så trött på skolan, usch. Känner ingen glädje utav att komma hit alla, och inte är det någon som frågar efter mig heller så, vad spelar det för roll?

Nu är det snart bara en skolvecka kvar tills det är lov, vilket är både jobbig och skönt. Den jobbiga delen är väl mest att alla lärare vill ha sitt "moment" klart innan påsk, därför har vi hur mycket som helst att lämna in. Den sköna delen behöver jag väl inte ens förklara? Åh vad jag älskar lov!

Min piercing gör fortfarande ont, för er som ville veta. Den har slutat blöda men för att vara extra äcklig kan jag väl säga att den varar lite :)))

David kom nyss och gjorde mig sällskap, han sitter och spelat idiotspelet på min iphone, han kom inte så långt ;)'
Menmen, min nästa lektion börjar 12:10 och så fort den slutar så draaar jag här i från. Tja.. du kan ju kalla mig skolkarn.

Love.


Postat av: Lina.

Moron test? :D jag vill spela!! ses snart!!!



och btw. var glad för att du inte är en nördig naturare. woop!

2011-04-07 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: