Söndag

Helgen går alldeles för fort.. Redan söndag liksom.. och vi alla vet vad som menas med de.. PLUGG PLUGG PLUGG.

Är tillbaks hos mormor nu igen. Som jag redan sagt så går ju veckorna faktiskt ganska snabbt. Men det blir inte mindre jobbigt för det.

Mycket i skolan som ska lämnas in nu, och om jag känner mig själv så är inte jag den personen som pluggar.. Får lära mig det !

Vi har nyss skrapat trisslotter, 1 vinst på 4 lotter. Turen kom till mig som vann hela 25 kr ! Wiiho !

Nu ska jag fortsätta att skriva på min novell-analys. Hare bra man !


Postat av: Nathalié Bjarnemark

Jag hoppas verkligen det, från svart blir det oftast orange haha :P men hoppas på det bästa ! :)

SAKNAR DIG MED ÄLSKLING!

2010-09-26 @ 21:15:58
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/
Postat av: Nathalié Bjarnemark

Aa men helt ärligt så hoppas jag bara att det inte blir orange för jag tror inte mitt hår orkar att blekas mer. Men ska bara göra några slingor någon gång när jag har tid och orkar haha :)

På Torsdag ska jag övningsköra med bilskolan. Men vad sägs om Fredag? Kan du då? :)

Puussssseeeeen ! <3

2010-09-27 @ 06:31:37
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: