Måndag

Skoldagen på två lektioner gick väl snabbt som vanligt, fast de där 2 timmars lektionerna blir så jobbiga efter ett tag, har en imorrn med..  OH NOES!

Sofia ritade massa tjocka...saker med markerings pennor i olika fäger på min arm.. AJJAAA !
Onödig info.. iknow!

Efter school åkte jag in med Lina till stan.. eftersom hon har fått sin lön på 34567890 kr kunde hon handla hej vilt ! men de gjorde hon inte... bara lite ! :D

Jag.. typ...köpte för de jag hade.. 260 kr typ.. nu har jag inget alls kvar.. Första gången jag inte äger några pengar alls.. Läskigt :O

Imorrn har vi matte, wiihoo!

Puss på mig o på världens bästa Adrian o på allt annat.. jag är hyper o skit trött på samma gång.. !


Postat av: Sofia

Tycker att din arm blev jättefin!! :D

2010-09-09 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: