Lördag

Idag är jag hemma !

Riktigt skönt att få ligga i sin egen säng, det som är minus är väl att hela lägenheten är dammig, allt är ommublerat och toalett samt vatten är borta. Vi har fått en liten hink som står i hallen som man kan kissa i..men jag föredrar nog att gå ut på gården till en riktig toalett.

Skolan stressar livet ur mig, vi har nog inte särskilt mycket. Men ändå har jag ett berg av saker att göra.

Idag borde jag väl plugga, men ska till centrum en sväng med mamma. Det är ju en massa ny öppnade saker där. Så vi ska kolla runt lite.

Ikväll hoppas jag att Adrian kommer hit ett tag, vi måste ta tag i min engelska läxa. Har inte så mycket tid kvar med den.

Pussen ! ☮





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: