Söndag

Åh, Söndag.. min favorit dag... - Nej.

Äckligt stressig dag idag, har massor o göra på ingen tid, Plugg, packa, present, kalas. Gaaaah !

Gårdagen blev underbar, Sofias makeover blev hur jävla bra som helst, (se bild !) Och kvällen med Adrian var jätte mysig.

Även fast jag la mig vid 5 tiden inatt så är jag inte särskilt trött.. vaknade ändå 10 som vanligt.

Skrev inget igår pga av den fullproppade dagen, under natten gick min vakna tid åt att kolla på Gossip Girl ocg vara allmänt jätte ledsen, så inget skriv humör.

Men, nu är de dags att rappa på, hör gärna av er under dagen.

PUSS.



Visst blev hon fin ?!

Postat av: Frädähäähähähähäähähhähähähähähähäh

Du verkar ha en dag som du kan spendera mycket fritid på!

2010-10-03 @ 19:52:57
Postat av: Theresé Adelman

Jättefin! ;)

2010-10-04 @ 23:51:03
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: