Lördag

Min dag har vart händelserik och väldigt kul!

Började såklart med att jag gick upp ur sängen försent.. eller.. jag gick faktiskt upp ganska tidigt, sen gick jag och la mig igen.. och då blev det svårare att komma upp...(a)

Men jag kom iallafall iväg till mässan och jag känner att det gick väldigt bra! Trots att jag inte alls har fått veta vad jag ska säga som de andra gått igenom så.. körde jag på med lite eget och jag tror jag lyckades locka en hel del till vårt öppna hus iallafall! :D haha.. så jag är iallafall jätte nöjd med min instats där och det var OTROLIGT kul ! ÅH!

Sen efter det så tog jag mig hem.. svepte i mig min äckliga medicin och sprang sedan tillbaks mot Pendeln för att åka vidare till Handen. Jag och Mamma tog bussen därifrån vidare till Svartbäcken där en del av min släkt på mamma bor. Eller.. de är ganska långt mellan grenarna i släktträdet.. Men vad gör de?

Jag var mest med vad jag kallar min "kusin" som inte är de.. jag är sysling med hennes mamma tydligen.. Meeeen ändå. Vi var hos dem för att fira att hennes pappa just fyllt 60. Så där var de fest!

Vid 9 tiden någon gång fick jag skjuts till Farsta och hem till Petra F. Där var de full rulle.. heh.
Nej men de var också jätte trevligt. Träffade människor som jag inte träffat på ett tag..Så det var najs.

Vet att jag förklarar som en ko  men jag orkar verkligen inte skriva mer nu.. haha..

Så vi hörs imorrn
PUSS.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: