Fredag

Halloj!
Nu är jag hemma igen, eller..kom hem igår.
Men efter att inte ha sovit ordentligt på 3-4 dar och samt gått upp 3 på natten för att hinna med ett plan som lyfter kl 7 på morgonen var jag helt slut igår.
Så även fast jag var med adran gick stora delar av dagen åt till att sova. ÅH så skönt det var att bara sova!

Även fast London var superkul så är det ganska surt att Lovet är över nu när man kom hem. Suck.. Bara 7 veckor kvar till Jullovet nu..Åh! Längtar redan!

Sååå, vad gjorde jag i London ?
  • Musikal - We will Rock you!
  • Minimal shopping
  • Madame Tussauds
  • Afternoon Tea
  • Turustat runt på Londons gator
  • Gått efter Themsen
  • Gått runt vid alla broar och sett St. pauls katedral.
Kortfattat men nästan allt. Och efter att ha gjort allt dte här så kan jag bara säga att Fötter, rygg och Ben.. Hah. De kan man säga adjö till ! Gud så ont jag har haft ! Vi har bara gått och gått och gått !

Men kul var det och nu är jag hemma ! hihih

Ha det så bra! :D













Pussss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: