FrEdag.

ÅH va svårt jag hade att somna igår, SHIT ! Tog skit lång tid! Vilket såklart resulterade i att jag vaknade stressande sent, men jag hann till skolan i tid ändå !

Märker vad de gör att vara hemma ett tag, var så trött hela dagen! Men fick faktiskt ngt gjort idag!
Men, nu måste jag ändå plugga en del till hemma.. SURT.

Imorrn ska jag upp lite tidigare än vanligt, ska som sagt till Gymnasiemässan och insperera små gymnasieletare! Nä men tycker de ska bli ganska spännande och se om man känner igen någon! Och ännu mer spännande sen i höst när helt nya ettor kommer hihihhiihi, töntig tjej.. jag vet :')

Träffade Nanding 4 dagar gamla brorsdotter idag, underbart söt ! åh.. Kunde verkligen inte släppa varken blicken eller taget om henne! Jätte liten och jätte söt, så som de ska va :D

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra........... Hjäälp mig! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: