22:33

Headern är bara tillfällig !

Alla showerna gick väl överraskande bra, dagen har vart ganska seg annars, mycket väntan.. mer än vanligt.
Allt har förändrats så mycket.. usch.

Antar att jag bör lägga mig nu snart.. om bara några timmar ska jag upp igen, 5½ timme. Great !
Har för mig att planet till Barca går ca 8.. så, SMSA !

heh.. känner redan att jag börjar sakna typ alla..Får skärpa mig, det är ju bara fyra-fem dagar!
När jag kom hem vara förresten alla mina saker nedpackat o klart.. så lite orolig övet att jag inte har med allt.. Äsch, ska ju inte åka ut till ingenstans, finns väl affärer vafan :D

Ha det bäst, kommer nog inte palla lägga ned energi på att leta efter internet o datorer.. Så, troligtvis hörs vi när jag kommer hem, puss på er !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: