16 maj

Jaaaaa, jag vet. Jag har vart död.
Men grejen är de att jag inte pallar sätta på min dator längre.. använder den knappt. Är inte hemma så mycket, är också så lat som om jag behöver internet på ngt sätt använder jag mig bara av min Ipod. Har försökt att hitta sätt att skriva här i bloggen från den, men det har inte velat funka. Ska se om jag kan bättra mig, annars får de väl helt enkelt vara.

Snart är det Ä N T L I G E N dags för sommarlov. Som jag längtat! De senaste veckorna har skolan vart så jobbig så det finns inte. Veckan som fäljer innehåller två prov för min del, eventuellt tre.. Om vi lyckas komma igång med Hinduismen så pass mycket så jag kan skriva provet på de vi lärt oss. När resten av klassen skriver det ligger jag o steker i Barcas sooool ! SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.

Åker alltså dit 24/5 - 28/5. Och när jag kommer tillbaka är betygen satta och det är bara massa skoj som gäller, Klassresor, shower och baler. Underbart !

Har även 5 showers dansuppvisnig den 23, Mycket som händer den här månaden !

Just nu är det 6 min kvar på verkningstiden för färgen jag har i skallen. Blev ingen spec färg den här gången.. Fick den av petra i Torsdag. Jag vet inte ens vilket resultat den ger.. Det jag tror är antingen jätte jätte lite ljusre eller ingen skillnad alls. Kan inte ha en färg bara stående hemma.. får panik! Måste Måste MÅSTE färga !
Den här gången blir det 6:de elle 7:de gången i år jag färgar. Jag vet inte om det är mycket eller lite för mig. Vet inte om siffrorna stämmer heller, vet bara att om de inte stämmer så är de mer. För minst 6 gånger vet jag säkert !

Och jag bara babblar på ! hoohohhoho

Puss så länge !



Postat av: S Å P B U B B L A

Bella blå, min fru.

Du måste bli ljushårig!

Puss<3

2010-05-18 @ 21:16:50
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: