Torsdag

Nu är jag ny duschad och hemma från Dansen.

Dans, dans, dans! Allt jag gör nu för tiden känns det som.

Träna dans med Nanding, Jonte och Lina, Visa och träna dans med 9orna, visa och träna dans med 6-7orna, visa och träna dans med 8orna, träna dans priavt. Dans, dans, dans..Underbart !

Finns inte många saker som gör mig så glad, är inte den bästa.. men det är väl inte de viktigaste ? De viktiga är att det är rloligt och att man blir glad !

Så, dagen startade alltså med dans, forsatte med NP i svenska, bild, engelska och Matte, Typiskt skoldag.

Den delen i Nationella provet i Svenska som vi ligger på handlar om att diskutera. Vilken går väldigt bra. Älskar att diskutera ! Det skom skrämmer upp mig mest just nu är ju helt klart Uppsatsskriving i NP Engelska nästa vecka, och sen så klart NP i matte.. som jag tror kommer efter påsklovet. Nian alltså.. inte kul!

Nu ska jag kolla på OC tror jag.. så vi hörs väl imorrn om inte senare ikväll.

Pussar !




( Låt nr 2 på dansen 20:00 )

Postat av: djustd

Hej! Hur e det med dig idag? Några planer för kvällen?Kram :)

2010-03-20 @ 11:05:39
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: