Onsdag

Snart är det äntligen lov !
haha, gud vad jag tjatar.. Men ajg längtar ju så otroligt ! Är så trött på skolan nu..

Känns som om jag sover bort alla lektioner nu förtiden. Är inte på humör för så mycket längre. Jag är bara fryser och är trött och grinig.. inte okej.. Därför behöver jag lov !


Efter att jag proppat i mig nästan alla ägg från Påsk-lunchen tillbringades rasten ute ! Länge sen !
Nej, men vi hoppade hopprep. Från början var vi 4 personer som sedan växte till kanske..10 - 11 personer.. som kom och gick lite eftersom.

Annars ser väl dagarna ganska likadana ut.

Sitter just nu med en sjungades och spelande William. Väldigt underhållande måste jag säga!
Måste göra något som håller mig borta från OC. Ligger på sista avsnittet.. vill inte att det ska ta slut än !

Skandalnytt måste ni ju kolla in också ! Kommit upp en massa nytt !


Pussaaar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: