Markus Krunegård

hm, Vad har jag gjort hittils idag ?
Sovit, ätit och duschat skulle jag svarat.

Somande väldigt sent igår och mamma väckte mig allt för tidigt, gick upp och åt frukost med familjen, vilket jag knappt har något minne av nu. Sen gick jag och la mig igen. Vaknade till några få gånger, men gick upp vid halv tre.

Duschade och gjorde mig iordning. Lagade en underbar risotto till mig själv och nu sitter jag här mätt och glad !

Om ungefär en timme ska jag möta Lina S och Lina K i centrum, vi ska fixa mat och sen åka vidare till södertälje.
Konserten har insläpp ca 20:00. Ingen aning om när den börjar eller slutar.. men jag hör av mig ikväll om inte annat!

Ha en underbar kväll!
Glöm inte att kolla på Andra chansen !'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: