Liten Bella !

Visst var man söt ?
mjo..kanske de första åren,
sen blev man bara värre o värre!

Idag fick jag äntligen tillbaka svaren till två prov. No-provet och So-provet.

NO-Provet - 20/37 = G+ - VG-
SO-Provet - VG+
Och så kan vi slänga in de första MA-provet som blev 15/ 25 = VG-

Nästa vecka tror jag består av 3 prov.. suck.
Svenska prov - Skriv en debatt artikel.
Fysik prov - Atomfysik - Radioaktivitet.
Nationella Engelska - Läsa o svara - Lyssna o svara.

Usch va mycket.. och det är säkert mer som jag glömt.. åh.
Men nu är det iallafall helg, eftersom första proven är redan på måndag får jag väl ägna någon av dagarna till att plugga..tyvär.

Men.. Upp med hakan, ca 3 månader kvar till Sommarlov !

Postat av: Natha

GAAAALET SÖT ÄLSKLING! :O:O:O

2010-03-14 @ 09:47:16
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: