Hos Jonte ! (The Doc, The Doc!)

(Blå, vad är det med dig och mellanslag innan utropstecken?)

I detta inlägg skriver jag och Simon Flywheel ! (Det är jag det! Du och dina jäkla mellanslag...)
Jontes åsikter hittar ni inom paranteserna.. (DVS, dem sanna åsikterna om lyckan, livet och Bella Blå.)
EY ! (Boo-yah!)

Vi har precis kollat igenom en massa tusentals bilder från när vi var små. Efter mycket skratt och tårar kom vi fram till två saker ! (Suck...)

- Jonte är otroligt snygg i röda kortbyxor ! (och rutig skjorta med fluga !) (Är det så svårt att släppa?)
- Jag var..ful, äcklig och tjock! (:O Inget mellanslag! Prisa Gud Fader!)


(För dig som läst hittills måste jag påpeka att Bella Blå har suttit i fem minuter och funderat på kommande stycke. Hemskt irriterande.)

Vi har vart ute och gått runt hela Fasta idag innan vi kom hit, Jonte fastnade tyvär med tårar i ögonen..Att se Västbodas ruiner var väldigt tungt för honom.. (Ruiner är att överdriva lite, det finns ju ingenting kvar! INGENTING!)

Jonte grät över ett stort hål då.. (Bella, du vet lika väl som jag att det kunde kommit ett sexskämt här. Akta vad du säger.)

(YES! JOSEFIN JANSSON KALLDE JUST BELLA FÖR BELLA BLÅ! SEGER FÖR DET RÖDA PARTIET! FESTA LOSS! Blå?)

Öhm..SUCK! (Min replik!)

Jonte slog mig med en bräda !! (Du förtjänar det, MELLANSLAG IGEN?!? LÄR DU DIG ALDRIG?!)

Nepp ! (-.-)

Nu ska vi göra något annat! (ÄNTLIGEN!)

Så jag skriver mer sen, spotta på jonte om ni ser honom :) (Notera, Bella Blå är lite groggy efter ett slag mot huvudet med en bräda, hon vet inte vad hon skriver om.)

EY !! (BOO to the YAH!)




(Jag värmer mig på Bella Blås varma, dock tomma, huvud)



EY !! (Det är inte ens värt det längre...)
















(Skoja bara! BOO-YAH!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: