Hos Adrian

Konserten var jätte bra!
Kände mig lite.. krossad bara.. men väldigt bra musik!

Och väldigt bra svettig man för den delen..!

Bilder kommer sen när jag kommer hem, är hos Adrian just nu.
Förhoppningsvis är jag här hela natten..

Postat av: Emma

Hej sötnos! allt bra med dig?

Som du kanske vet så har jag varit lite off med bloggen denna vecka. Jag har nämnligen varit i Stockholm på konsert och nu tänkte jag bara berätta att några av alla mina bilder från konserten med Tokio Hotel finns uppe i bloggen nu. Kommentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna. En del är suddig och jag försökte göra dom så bra som möjligt.



Puss

2010-03-07 @ 18:09:49
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: