23:10

Nu är min långa dag slut.. Men roligt hade vi det !


Var hos Adrian en stund på förmiddagen innan vi gick till Centrum och mötte Emmeli.
Jag som var så sjukt hungrig fick äntligen min underbara macka, Cambonzola och Salami!

Vi åkte till hökarängen en liten stund tidigare för att Adrian skulle lämna lite saker till Bilbo, sen drog vi vidare ner mot bussen där Arvid väntade alldeles ensam..

Efter några få minuter var vi där allehopa, utan två. Niklas hoppade på i Fruängen och Jonte väntade på oss borta på Heron. Vi fixade ut biljetterna och åt. Gick runt lite på mediaMarkt och Willys innan vi gick in i biosalongen.


Filmen vi såg hette I love you Phillip Morris. Haha.. ja.. Den var ju inte sååååååå dålig! Personligen tyckte jag att den var riktigt rolig ! Lite Annorlunda kanske.. men rolig !

Efteåt följde jag med Adrian och träffade Bilbo och Petra, var inte där länge alls, men en stund iallafall.
Och nu sitter jag här!

Jätte trevlig dag, jätte tack till alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: