19:00

Otroligt rolig kväll igår. Tack så jätte mycket för ett rolig kväll! Eller..Natt !

Tyvär så var jag idiotiskt klantig och råkade ta bort ALLA bilder från kvällen..Det dödar mig innefrån !

Men vi hade iallafall jätte kul. Vi åt, snacka, tog kort.. kollade på film och mja.. Vi skrattade in natten!
Carro var tyvär tvungen att gå men vi andra fyra delade på mina lilla säng, två timmars sömn. Great !

Spenderade dagen hemma hos Adrian idag, kan tänka mig att jag var väldigt asocial mot honom.. var så trött !
Nu däremot har har jag piggnat på mig och ska strax springa ut och Träffa Dessi.


Skriver mer senare!


Postat av: S Å P B U B B L A

Radera du dom på kameran eller på datorn? <3

2010-03-05 @ 12:31:47
URL: http://brutan.blogg.se/
Postat av: S Å P B U B B L A

Sv; Oh.. Ibland går dom att rädda ändå!

Typ.. hacka sig in i kamera minnet <3

2010-03-05 @ 16:57:06
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: