Uttråkad Tjej


Nu är jag hemma igen, är också väldigt kall !
Har precis fårr torka och platta om håret efter dagens oväder.

Efter att ha vart i centrum en stund så tog jag och Jonte världens promenad igenom Farsta och pratade. Tog upp massa om de gamla tiderna, underbart.

Till påsklovet ska vi färga om Jontes hår, och den här gången ska vi bleka de innan ! haha.. om jag längtar ;)


Ikväll ska jag väl självklart se Melodifestivalen, 4:de deltävlingen.
Trodde aldrig att jag skulle säga det här.. men Melodifedtivalen är inte så bra.. MEN JAG ÄLSKAR DET !

Pussaaar.. !

Postat av: Anonym

DET ÄR BRA! MELODIFESTIVALEN ÄR INTE BRA! DET ÄR BRA ATT TYCKA ATT MELODIFESTIVALEN INTE ÄR BRA! För Melodifestivalen är inte bra.



Ordet har nu förlorat all mening.

2010-02-28 @ 01:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: