18:27

Nu har det börjat mörkna ute.. usch.
Det ser så hemskt kallt ut - vilket det är.

Även fast det är plusgrader ute nu kan man inte säga att det är bättre, nästa vecka kommer kylan tillbaka och alla gigantiska vattenpölar där ute kommer att frysa till is. Då kan vi nog verkligen kalla den här vinterna för Istid.
Men.. man tycker ju att vintern borde vara över snart... blasket som är nu är väl bara normalt, slutet av februari och början på mars. Våren borde vara på ingång.. men om det ständigt ska vara kallt.. jag förstår inte.


Som tur är har jag mina ljus.. och förhoppningsvis kommer väl Adrian snart.
Iallfall någon som kan rädd mig från kylan !

Och hallå! Glöm inte att det är första mars imorrn, och vad menas med det tro ?

jo... ALLA SKA HÄLLA VARMVATTEN PÅ SNÖN ! (<--klicka!)

Hjälp oss att få bort snön nu.. tröttnat så sjukt mycket.. och jag har aldrig ens gillat snö!



Postat av: Simon F.

Får man credit för att ha tagit bilden? Neeeej då.

2010-03-01 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: