Söndag

Halloj!

Finns olika anledningar till att jag inte har skrvit men ska försöka sammanfatta det som jag gjort nu.

Fredag:

Hade Italienska prov första lektion, det gick helt okej. Hörde på genomgången efter att jag hade lite fel.. Men mer än hälften rätt tror jag nog!
På studiepasset så började jag med några uppgifter, för att mest komma igång. Gjorde klart Ergonomi läxan så jag har den ur världen. Läste lite ur boktjuven också.
På kommunikation lekte vi Maffia ! älskar det, så kul! Oja.. sen var skoldagen slut. Träffade Emmeli i centrum en stund. Hon åt lite sushi, vi kollade runt och så. Träffade på Nanding. Fick låna en bok av henne.
Efter middagen gick jag ut med Jonte och Charlie. Fyfan va kallt det var. Usch...

Lördag:

Åkte iväg till skolan för att jobba på öppethus. Så var där vid tolv och började fixa iordning. Vid 1-tiden började alla att komma och jag fick gå in i min guid-roll! Gick flera varv med olika människor, samma samma skaer i 3 timmar. Men kul var det ändå! Vissa männiksor var jätte trevliga och andra var svårare att få upp ett samtal med men...För det mesta gick det helt okej!
Sedan åkte jag in till medis och hämtade ut biobiljetterna till Harry Potter 7 (part 1). Mötte upp Adrian och vi gick runt några varv för att vänta på att filmen skulle börja.
Filmen var jätte bra! Sorglig, (lite) läskig (a) men skit bra! ih :D
Efter filmen gick vi och åt på Pizza hut. Satt där ett bra tag tycker jag, jätte mysigt!
Vi tog tunnelbanan tillbaks till Farsta, gick en promenad.
Sen var den dagen också slut!

Så var vi framme vid Idag.
Fram till nu har jag inte gjort så mkt, ska städa som jag lovat. Kanske lägga upp en blocket anons, fylla i mitt CV..
Senare ikväll ska jag iallafall åka och se på ett Lucia tåg där en kompis är med. Åker nog tillsamnas med Lina!
Sen får vi se !

Nu måste jag sätta igååång!

Puss på er :)




Postat av: Jennifer - Läs & komentera!

Sv; Tack desamma :D

2010-12-06 @ 19:56:11
URL: http://smmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: