JAG. ÄR. FRI !

Även fast jag fick lov idag så har jag en hemtenta som ska vara inne imorrn, har kämpat med den ett tag nu och äntligen! NU är jag fri för att ha lov! Känns jätte bra! Visst har jag en massa skolsaker som måste göras över lovet.. men de mest stressiga är nu iallafall över!

Fick det ganska stressigt imorse när jag väl insåg att min mobilklocka gick en halvtimme fel... I skolan gjorde jag Absolut ingenting.. Det hade riggat upp en massa stationer som man skulle gå runt på men jag satt mest bara och pratade. När jag väl fick i mig min gröt som jag fick vänta 15 min på åkte jag in till TC för att möta Fredrik. Han behövde hjälp att köpa julklappar åt sin familj. Slutade även med att jag själv kom hem med ett några presenter till mig själv, tack !

Men vägen hem var inte så lätt, vi bestämde oss för att åka och hälsa på Adrian när han jobbade ute vid tyresö slott. Slutade med att jag och Fredrik såklart går vilse och verkligen fryser ihjäl. Men tillslut hittade vi faktiskt rätt!

Annars så har jag bara suttit och kämpat med hemtentan, men som sagt nu är klar!

WIIHOO!

Imorrn ska jag in till stan o ge mina nagalar en förändring, efter det så är jag bortbjuden på b-day party!
Mer om det imorrn!

Hare bra man!  (^.^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: