GÅ. OCH. LÄGG. DIG !

Att stå och dansa i sitt rum klockan snart halv tre på natten... Asså, nej. Det funkar inte. Jag kommer bara bli piggare och piggare. Och jag vill kunna sova! Men jag vill också kunna sätta dansen.. Försöker träna in de sista lilla som jag inte kan. Men mitt minne sviker mig, men mest i andra delar av dansen. Märks likosm när jag står helt stilla i kanske 5 takter ? Usch, jag orkar inte.. kommer skämma ut mig!

Tänkte gå upp i lagom tid imorrn för att komma till Adrian ganska tidigt imorrn, det är ju troligt (Y)
Kommer va så jävla trött. Vi ska åka skridskor imorrn! iihiih!! :D
Han kommer få stryyyyyk!


Aja, guys.
Det var de, kommer säkert komma ngra tidsinställda inlägg undernatten.

Puss på er :)<3



Aerobicen 09 (?) Kanske var senare..

Videon från den dansshowen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: