04. Describe your life one year ago

Mitt liv för ett år sedan.. Det var väl ganska lika.. Fast för ett år sedan satt stressen med gymnasievalet inne, skolan dödade. Gjorde allt för att hålla betygen uppe, till då jag inte orkade mer. Mitt liv för ett år sen var väldigt...Jag var väldigt ledsen, mer än jag var glad. jag var trött på skolan och.. det var en del nedgångar mellan mig och Adrian.

Och om jag jämnför mitt liv i år och förra året har det här året vart klart mycket bättre. Just det här halvåret förra året (om man räknar bort alla jobbiga tider) var nog roligare. Med tanke på umgänget, klass och skola o så.. Men annars har nästan allt blivit bättre. Förra året innehöll ett antal väldigt stora bråk inom familjen och jag förlorade min morfar. Mycket kan hända på ett år, och allt kan inte bli bra. Jag tänker ofta bara på saker som har vart jobbiga, dåliga. Jag glömmer ofta de som vart bra. Och år 2009 innehöll en massa bra saker. Första halvåret var det bästa i mitt liv.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: