M för måndag

(tillfällig, lat och... ja tillfällig header! )

Första "riktiga" skoldagen avklarad, måste säga att jag har presterat väldigt mycket idag !

Första lektionen började klockan 12. Vi pratade om betygskriterierna i engelska, fick sluta tio minuter tidigare. spelade pingis i 20 min, 13:10 började nästa lektion som skulle vara 2 h lång. Lärarn gav oss ett häfte, sa att hon mådde dåligt och vi fick sluta efter att ha varit i salen i en kvart !

Det var min extremt jobbiga skoldag.

Åkte iallafall in till medborgarplatsen med Sofia och Amanda efteråt, de köpte massa block, pärmar o pennor till skolan, vi åt lite och skildes därefter vid gullmars.  Jag kände ingen anledning alls att åka hem.. så jag åkte till farsta och gick runt lite där, träffade tillslut på Nanding och hennes mamma. Vi handlade lite och bar hem lite paket.
Jag och Nanding tog en cykel tur till vivo och sen hem.

såå.. Under kvällen har jag mest dansat runt oc känt mig allmänt glad !

Gud vilket tråkigt inlägg..x)
men så får de va !

Nu har jag extremt ont i magen.. så jag tänker kolla på film o äta choklad !

Puss !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: