Torsdag

Känns verklgen inte som jag gjort något alls idag.. Vi hade musik och dansade på morgonen.. sen hade vi håltimme.., Bild lekrionen var en halv timme kortare och vi jobbade halvt med matte, Vikarie. På engelskan har vi alltid ganska sköna uppgifter.. och kollade mest på en massa musik-videos. Sen hade vi matte igen en timme.

Gick väldigt snabbt iallafall, lämnade in min sommarjobbs-ansökan idag också. Om jag har tur så får jag väl en plats.. tror de lottar ut 3000 eller något.

Nu ska jag snart iväg och dansa, eller jaa.. om kankse en halvtimme. Fick lite ont i huvudet, men kommer nog gå.

Det är Nationellt prov i matte imorgon också.. USCH. Verkligen Ogilla. Har inte orkat brytt mig så mycket om det.. men imorgonbitti kommer nog nervositeten att komma, det gör den alltid. Inte kul !
Är nästan säker att NP kommer att sänka mig i matte.. Inte okej.

När ska våren komma på riktigt ? Man blir ju så förvirrad av allt.. Nu ska de ju tydligen snöa också.. 2-3 dm snö. Inte heller speciellt okej.. VILL INTE HA MER ÄCKLIG SNÖ NU !!!

Puss !



Postat av: grisen

bella:O!!

2010-04-15 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: