Tisdag !

Vi säger att det är Tisdag fastän klockan är över 00 !
För min del har det vart en ganska lång dag, som gått fort.

Redan vid 09 var jag uppe, fattar inte hur jag orkade.. Åkte till Adrian en stund. Senare mötte vi Jonte i centrum, Vi köpte blonderingsmedel och vanlig röd hårfärg till honom sen gick vi alla hem till mig.

Första blonderingen blev väl ganska fail..men som tur var köpte Jonte två paket.. så Vi körde en omgång till och då blev resultatet bättre. Inte jätte blont men betydligt ljusare än hans vanliga. Imorrn ska vi ta i den röda färgen.
Imellanåt har vi ätit, kollat på Tv och spelat kort.

Kvällen spendrade jag hemma hos Adrian, Visade honom hur ett proffs seplar kort !

Och nu under min senaste tid hemma har jag kollat bussider och bokat biobiljetter till morgondagens Biobesök!
Alice i Undetlandet 3D. Great !

Sitter också och Diskuterar Harry (bäst) Potter med Christian ! (Som förövrigt också är bäst)

Det var nog allt just nu !
Hörs sen !

Slänger in en knäpp bild



Postat av: Arnold swartschneger!

Typ Awesomeeee^ inlägg speciellt det med HP! :D

2010-04-07 @ 00:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: