Söndag; Plugg !

Sista dagen på lovet då, usch så sorgligt..
Och det är NU jag får panik över alla prov som vi har de kommande veckorna, som jag lovade mig själv att plugga til under lovet. Har jag gjort det ? Nej. Har jag tänkt på det ? Ja, men skjutit upp det. GREAT.

Så idag tänker jag plugga ! Kommer nog inte kunna hålla koncentrationen uppe så länge, men jag försöker !
Det är ju inget svårt direkt.. Andra Världskriget, som jag redan vet en hel del om. Bara det att det känns som om jag tappat bitar för att få en klar bild av allt. Det här provet är också enligt min lärare väldigt viktigt för mig om jag ska nå det betyg som jag vill ha. MVG.

Det har redan gått sjukt bra för mig i historia, det ända som behövs är att jag skriver riktigt bra om Andra världskriget, så har jag mitt MVG.  Får hoppas på det bästa !

Eftersom provet är på fria händer, alltså en egen uppsats om slutet på första världskriget, mellankrigstiden och andra världskriget så gäller det ju att ta reda på så mycket som möjligt.. Någon som vill hjälpa mig ?


Nej.. nu borde jag väl ta o sätta igång, Hör av er om ni har ngt förslag till uppsatsen !

http://www.huelvayork.com/wp-content/uploads/2006/12/fransisco_franco_y_adolf_hitler.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: