Onsdag

Sitter nu med Jonte och väntar på att verkningstiden ska ta slut. Den här gången hoppas vi på ett felfritt resultat !

När Jonte har gått ska jag nog se till att göra mig i ordning och sen rulla iväg till Farsta Centrum för att möta upp Nanding och Jonte igen. Och senare i Hökarängen möta upp Johan och ta bussen in till Heron City.

Som jag sagt tidigare ska vi se Alice i Underlandet 3D. Första gången för mig att se något i 3D. Kan redan nu säga att jag kommer bli ganska otroligt rädd eftersom jag är underbart bra på att bli rädd av saker som kommer plötsligt. (Jonte ber mig informera om när vi var ut o gick, kom en cykel förbi i full fart förbi oss, och jag skrek högt som fan..)

Men det ska nog bra, bästa på hela kvällen kommer väl bli att se om (hur) Nanding och Johan ska hålla sams.. Hah...

Nu..ska vi fortsätta att vänta. Vi hörs sen !


En bild på jonte, Dock innan färgningsprocessen !

Postat av: Anonym

Tack så mycket! :)<3

2010-04-07 @ 22:31:02
Postat av: Geirmarlene

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-09 @ 10:01:41
URL: http://geirmarlene.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: