Måndag

Jag och min stora mun.. "Äntligen kan man vara säker på att det inte kommer snöa något mer"
Jo.. tjena ! Första man ser när man öppnar ögonen imorse var såklart en massa snö, snö, snö.

Usch.. vad är det här ? Det är helt underbart väder och hoppas äntligen att våren är här men nej. Dagen efter snöar det som aldrig förr. skitbra..

Just nu sitter jag och väntar på tiden. Om kanske 10 min åker vi iväg till Heron. Den här gången för att Bowla. Fattar inte att de vågar utmana mig. Är kung på bowlingbanan ! haha..kanske inte.. Men vi får se hur det går !

Nu måste jag gå!

Så här fjortis är jag idag förresten :)



Postat av: B U B B L A N

hur mycket snoo ?? :o

2010-04-05 @ 16:27:46
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: