Måndag

Jag vet att jag vart ganska off och kommer nog vara det ett tag.. mår inte så bra alls..
Vill mest bara försvinna, känner mig inte särskilt bra för någon.

Just nu sitter jag med färg i skallen, som vanligt. Tyvär så hjälper inte ens de för att få mig gladare den här gången..
Får testa med ljus sen.. vill ha sällskap, men alla dissar, som vanligt.

Var iallafall med Nathalie B en stund i centrum efter skolan, iallafall ngn som verkligen får mig på bättre humör !
Den mesta av tiden stod vi utanför lidl och frågade om folk kunde köpa ut cigg, inte en enda va snäll idag.. Eller jo.. en tjej men hon kom tillbaka med pengarna eftersom hon glömt sitt leg.. Tillslut träffade vi ändå Nathas kompis som köpte ut.

Vet inte om jag går till skolan imorgon, har ingen större lust att träffa ngn längre.

Puss.


Postat av: Natha

Finns här för dig gumman, det vet du. Sviker dig aldrig. Jag älskar dig! <3

2010-04-19 @ 21:57:16
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: