Fredad, äntligen.

Då var skol veckan äntligen slut, ett steg närmre sommarlov !

Nationella imorse gick väl sådär, kan inte ge ngt rakt svar om det här provet heller..
Resten av dagen var ganska slapp.. inte gjort mycket alls. Kollade film på de sista lektionerna, senare drog jag och Nathalie B till centrum en stund. ALDRIG en lugn stund med den tjejen.

Just nu sitter jag och fifflar lite med Itunes samtidigt som jag trycker i mig en massa popcorn !
Har för mycket musik på min dator.. En massa som jag aldrig lyssnar på.. men är för feg för att ta bort något.

Puss så länge !

En liten del av klassen

Postat av: Natha

Haha kaffet var bäst! :D <3

2010-04-17 @ 09:56:53
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: