Studiedag !

Hej alla :)

Studiedag idag då, första på vääääääldigt länge !

Men ändå så blir det skola för mig !
Besök på Carolines skola, Matteus !
Gick upp vid halv 7..Gjorde mig i ordning och gav mig iväg mot pendeltåget, när jag bara har några meter kvar ringer Carro och säger att hon nyss vaknat. Fick gå tillbaka hem igen. Och här sitter jag nu. Väntar på att hon ska ringa igen. Det värsta av allt.. mitt hår ser förfärligt ut just nu, eftersom det var så jävla fuktigt ute.


Sitter och lyssnar på musik, spelar gitarr. Tänker.

Ska till Nanding ikväll, hon bjuder på middag !
Trevlig kväll med tjejorna .

Men har väldigt mycket att göra när jag kommer hem, så vet inte ifall jag kommer kunna skriva.
Ska försöka !
Puss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: