Några frågor..

Här kommer då, Frågor och svar! :D

Hur blir man så grisig som du..? ge tre tips:)
hih, jag är varken grisig..eller en gris !
Vad vill du bli "när du blir stor"?
Hm, jag vet inte..Inget superhjälte jobb eller något som man bara kan drömma om..utan ett jobb där jag har bra lön och trivs. Vi får se med tiden :)
Arvid eller oskar:)? 
hahah, nej va elakt..äm..Inget svar..(a)
vad betyder jag för dig ?<3^^ 
Emmeli..åh. Hur mycket som helst. Du är en äkta vän som verkligen ALLTID har funnits där för mig, tack !
Vad brukar du göra när du är sjuk och hemma från skolan? :) btw, Du slog mig!!! :O:O
Hahah, oskar..
Hm.. jag brukar väll göra det vanliga, Sova, Tv, film, dator, sms, läsa, vad finns det att göra liksom ?


Det var de..
Tack för dom jag har fått !
Och ni andra, kom igen nu då, bättre kan ni !
Jag vill ha fler, många fler !


Postat av: lattemorsa

Ja, en kväll ute med tjejrna skulle inte sitta fel... och så sovmorgon dan´efter ; )

Fråga: Vad ska du göra imorgon? Kan du va barnvakt? Ha, ha skoja!

2009-09-05 @ 20:17:22
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Simon Flywheel

Jag är en jättetrogen läsare, läst bloggen fem gånger. Här är min gulliga(!) kommentar.: Roligaste som hänt uner lågstadiet? Mellanstadiet? Högstadiet? Varför ser du fram emot niornas bal men inte avslutnigen när niornas bal i princip är niornas avslutning? Hur kan man bli lika cool som du?

2009-09-06 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: