Hemma.

Hej hörrni..

Gick upp ganska sent idag..elr.. Som ni vet blev det väldigt sent igår. Och jag var värd att få sova !

Gick upp ett par gånger men sista gången jag gick upp var vid 13.00 TROR jag..

Adrian kom hit, det var meningen att jag skulle göra klart min matte läxa men så blev det såklart inte.. Får ta iu med den nu.. vi kollade på film och hade det mysigt..

vid 18 gick vi hem till honom.. Resten är hemligt..(a)


Nu väntar jag på att Nanidng ska ringa..hon har säkert glömt men..så kna det vara..:P
Ska försöka göra klart alla matte tal så jag har det gjort..!

Puss på er !

Postat av: Simon Flywheel

Jag är en jätte trogen läsare... Resten är hemligt... (a)? Kvinna, det lämnar alldeles för mycket till fantasin! Skäms!

2009-09-13 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: