Godmorgon !

Halloj..!

Blev ganska sent igår..mmyes. Men nu är jag pigg o glad igen :)
Ni får jätte gärna säga till om ni har några synpunkter på bloggens nya utseende.

 

Idag ska jag nog mest vara hemma, eller..jag ska vara hemma. Vill inte riskera att bli sjuk. Inte nu.
Halsen gjorde rätt ont igårkväll och när jag skulle sova..men nu äfter jag ätit känns det lite bättre..Hoppas alltid på det bästa !

 

Ojuste..Skulle inte ni kunna göra mig en jätte gullig tjänst ? :D
Klicka här Och hjälpa mig lite ? Det skulle vara jätte snällt !

Men det är ju därför jag älskar er så mycket, ni är bäst !

 

Puss så länge ! :*


Postat av: ELLINORAK

hoppas du slipper att bli sjuk!:)

2009-09-06 @ 11:05:16
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag rösta (a)

btw, ändra texten på när man ska skriva kommentar.. Man ser nada ! Skit jobbigt .. Vet inteens omjag skriver rätt nu haha

2009-09-06 @ 11:15:39
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: